"Life is what happens when you´re busy making plans"

2010-06-01 ][ 19:16:53
4 inlägg på mer än en timme. Nu måste min inläggsfattiga blogg vara ganska rik igen.
Känner att jag har mycket att säga, pratsjuk, som pappa brukar kalla farmor när hon ringer och vill prata.
Som något jag vill säga just nu:
Jag är sämst på att fippla med palylistor i spotify, tar hellre andras som jag gillar. Men nu försöker jag skapa mig någon egen ordentlig partyplaylist. Går väl sådär, innehåller runt 10 låtar än så länge. Men det ter sig faktiskt!
Min körskollärare ringde idag med på mentors tiden och undra om jag kunde flytta min körlektion till
torsdagsmorgon. Tänkte att jag kan väl offra lite av min sovmorgon, körning klockan 8.45 och sedan skola klockan 9.25. Funkar väl, tänkte jag. Sen säger Johanna att vi har sovmorgon till 10.45. Alltså har jag sumpat hela den sköna sovmorgonen. FYFAN! Men ansvarsfullt.
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0