tröttisdag

2010-06-27 ][ 22:07:51


Jag har aldrig sett så många vattenpipor på ett och samma ställe. Varenda turk i varamon satt rökte! Och då har jag ändå varit på en marknad i Turkiet
.. så efter en dag i varamon är jag nu något brunare och något mer sandig är innan. Man måste passa på när sverige bjuder på sånt underbart väder! Imorgon satsar vi nog dock på hemmaplan, men det funkar ju det med.
Kom på att jag, inlägget innan, skrev att jag inte skulle skriva här mer. Men ibland är man efterklok. Kan ju inte dumpa allt bara sådär, ibland skrivs det faktiskt här så håll uppsikt asso.
Nu är jag helt slut. Så ska dra på några avsnitt How I met your mother innan jag slocknar. Fan vad jag kommer sova gott inatt!



Måste avsluta med att säga att min 18-årsdag inte kunde blivit mycket bättre!



Kommentarer
Postat av: Felicia

snygg som vanligt bruden!

2010-06-28 @ 17:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0