bbaassttuu

2010-03-20 ][ 17:05:23


Ikväll kommer att bli så jävla mycket sooooooooft, jag måste vara lite töntig/fjortis och skriva med massor o för det är verkligen så soft det kommer att bli. Bastu och käk hemma hos johanna. Booohja! igen massor o.

Pappa gick med på att åka in till linköping idag runt lunch. Det kommer inte ofta ska jag säga. Åkte in med tanken att hitta jeans, bustier och något snyggt linne att ha över. Kom hem med jeans, bustier och två snygga linnen att ha över. Hittade ett par grymt snygga örhängen med på glitter, kunde inte motstå. Jeansen är från kahpal av alla ställen. Vem trodde att jag skulle hitta mina nästa favvojeans där? Jag blev chockad själv, men de är verkligen grymt sköna. Linnet är från Gina, fans två olika modeller, tvekade ett tag, men köpte båda. Nice.



//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0