fucked up

2010-03-17 ][ 22:34:25


fifan, jag orkar inte mycket nu asso. det känns som att det är så jävla mycket som is going on. fattar ni, detdära känslan av att jag glömt någotning, att jag ska göra någotning som jag inte gjort.
Körkort ska jag försöka fixa till 26 juni också. Jag gick min första teorilektion igår och jag har suttit i en bil 3 gånger sedan jag gick handledarkursen. Jag tror jag behöver ett lycka till, ett ganska stort lycka till. Men hur ska vi klara oss i sommar utan körkort, lägg märke till VI, för mina småbarn till kompisar får inte körkort på länge! Så det blir ju jag som får köra runt på the wild bunch. Vi hade ju planerat roadtrip och halmstad, och om inte jag jobbar upp till min del av avtalet går det ju i kras. fuck. så jag säger väl hejdå till alla, mig ser ni inte förens efter min födelsedag! Ha det bra tills dess!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0