gamlagamlagamla bilder

2010-03-15 ][ 20:08:37
Vände ut och in på hela mitt rum, och vände tillbaka det igen. med andra ord storstädning.
Hittade några gamla bilder som jag hade skrivit bakom. och jag måste säga, men ni ska veta att det tar emot, att jag fan inte blivit bättre på att stava ..


"Her er jag i danmark"

"Her er jag pappa felicia på kolmorden"

"Her er jag ner jag van i lotteri" (lite förvånad över att jag kunde stava till lotteri faktiskt)

"Her er mamma pappa och felicia i danmark"

Kommentarer
Postat av: Cornelia

vad söt du är eve :D

2010-03-15 @ 23:13:58
Postat av: Cornelia

haha förresten, nu lade jag märke till att jag och min familj står där bakom på sista kortet!! är dt möjligtvis när vi var i danmark och åt pölse samt gick vilse på tivolit? :D då var föräldrarna allt besvikna på oss...

2010-03-15 @ 23:17:08
Postat av: Maddepadde, världens bästa kurre!

ÅÅåååååå, världens sötaste tjejer!

Känns som igår ju!Hahhaha

massa pussar från kusin i Göteborg!

Hopppas vi ses i påsk!=)

2010-03-15 @ 23:49:46
URL: http://madeleinbremer.blogg.se/
Postat av: Evelina

Cornelia - ja, det var när vi sprang bort på tivolit. shit, jag minns det lika bra än asso :D

Madde - inte helt som igår hoppas jag ;) Hoppas allt är bra med dig!

2010-03-16 @ 14:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0