hej, skulle bara säga att jag lever

2010-03-12 ][ 21:13:27

och det gör jag som sagt. trots dagen
klockan 05.50 ringede klockan imorse. klockan tio i sex
vad ganska pigg då, med betoningen på då. nu är jag död. är det såhär det känns att leva

mässa. hela jävla dagen. Vår monter blev faktiskt inte så ful som jag trodde, men jag tror inte att vi riktigt fick in vårt konsept. ärligt så försökte vi inte ens, ärligt.
Vi var definitivt inte tillräckligt bra för att vinna någoting, så inga onödiga kostander. vår teori.
OCH jag fick en chock idag. Mässan är det nya it för alla som är fashion. ALLA, och då tar jag inte i eller överdriver, va fashion. Speciellt killarna, troligen har de engagerat sig extra just idag, men ändå. Jag brukar ha skitsvårt att peka ut killar som prickat rätt men nu kunde jag samla ihop en hel kluns.
och tror ni jag var nöjd? i tanken körde jag hiss och diss i varje outfit.

Hann gå på stan en snabbis med. Trog med mig ett par linnen, någon slags korsetttopp och en fabring från glitter, DÖSKALLE! jag vet att ni vill ha bild. men varken mitt humör eller ork pallar med sånt just nu, vi tar det en annan dag. men det är fina grejer asso


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0