workaholic?

2010-03-09 ][ 17:59:34


_______________________________________

jobbet? vart fan är jobbet. Jag har massor tid och inga pengar, men inte fan kan jag skaffa mig något jobb. Folk måste anse att jag är för cool för jobb. sanningen är att jag aldrig haft ett jobb i hela mitt liv. Hur fan ska jag skriva cv då, ljuga? och så ber de mig prata franska med en kund. som Joey i vänner ungefär.
Eller så ställer de mig vid kassan och så kommer en kund med en retunerad vara. Fuck. blir det då.
Men varför ska det vara så svårt att få jobb. Mamma tjatar att jag ska pallra mig bort till McDonald. Men jag vill inte vara där. Jag hör inte hemma där. TROTS att jag är sahällare.
Tänk dig ett kafe i sommar, med uteservering.. shit! Nu snackar vi grejer! jag glider runt och serverar kaffe, tjuvtar kakor när ingen ser, är extra trevlig mot dendär jävligt heta killen, råkar spilla kaffe på bitchen mittemot.
fan, det är det jag söker, det är mitt kall!
Sedan har jag ju både pengar till en jävla massa kläder och äventyr!
så nu, bring it on! Jag har allt planerat i minsta detalj

Kommentarer
Postat av: viktoria

snygg!

2010-03-10 @ 22:41:49
URL: http://viktoriagustafssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0