de ju de

2010-05-18 ][ 13:56:31

jag vill ändra om designen på bloggen "aj, kramp i vaden", men jag vill det. och jag säger det så att ni ska förbereda er på att det kommer bli messy här i eftermiddag.
varför kom jag på det?
jo, för annars måste jag plugga in en skitjobbig redovisningstext tills imorgon och det är jag ju lagom pepp på.
och dels för att jag måste ha sommarkänslor, och det får jag verkligen inte utifrån nu. det skulle ju bli skitvarmt och sol i veckan? jag tror fortfarande det är höst. och det kommer jag göra änna tills det blir vinter igen ..

aja, det ska bli sommrigt här iallafall, och så ska jag sluta skriva så klagoigt. "för det är ju inte någon klagoblogg". ellllee? nu ska jag bli glad och possitiv. japp det ska jag bli "så atttteeee" nösta gång ni kommer hit är det gladigt och fint. japp. så äre. de ju de.

någon som kan gissa vems alla citaten tillhör? borde inte vara så svårt faktiskt


Kommentarer
Postat av: L

kanske känner mig en aning träffad, he..he

2010-05-18 @ 15:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0