det börjar tilta

2010-05-11 ][ 20:25:35

inte tilta som i krök
utan jag håller på att tilta över till att bli unknown bloggare igen. Vet inte riktigt vad jag känner om saken men mamma skulle nog sagt "det är bra evelina, då övar du på din skrift också!", sådär töntigt pedagogisk som hon är. Iallafall så kommer jag fortsätta skriva sålänge jag har tråkigt, som när jag egentligen skulle pluggat eller så.
ÄH, nu fan skriver jag på asso!


Och några generösa samhällare har fixat party till nästa helg också, samhällareexclusive, inte dumt alls! och sommartema på det, en ursäkt till att använda alla de sommarkläder som man inte kunnat använda än, perfekt! Fast jag ska nog ta bekinin bara, för nu jävlar vill jag ha sommarkänslor, och det blir ju inte mer sommar än bekini och strandruffs elle?


alá turkey


Kommentarer
Postat av: Anonym

BIKINI !

2010-05-15 @ 14:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0