faan vad jag bloggar dåe

2010-05-20 ][ 16:38:11
in my defence - I can't help it
Körlektionen gick faktiskt helt okej. Kunde backa runt hörnen utan att han behövde panikbromsa eller slänga sig över ratten. Nästa gång ska jag till och med få börja på någonting nytt, parkera, OM jag kan backa bra, vilket jag ska kunna göra. tvärtom, jag kan dethär med att köra bil. Klart inte pappas lilla skitford ska stå och damma i sommar. Där ska jag sitta med mina flickor och ha party i bilen.
ett måste!

Nu har jag precis druckit upp mitt kaffe och ska försöka få ihop en skaplig uppsats som ska in imorgon. Den ska handla om Candides Eldorado och hur jag kan koppla det till mitt eldorado. kul




//

Kommentarer
Postat av: rossalliiee

det låter som en perferkt idé , kämpa nu evelina så har du körkort i sommar :D

2010-05-20 @ 17:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0