Jag känner för att skriva något riktigt långt och meningslöst

2010-05-26 ][ 22:21:32

Imorse hade vi sovmorgon. Jag, som alltid, tar det extra lugnt då och får tillslut stressa för att hinna till skolan. Fick veta att jag pratar aldelles för snabbt vid vår muntliga redovisning på projekt 2 och att vi bara fick g i brtyg på den.
Orkade hålla ut hela affärsengelskan, UTAN KAFFE, och pluggade dessutom lite.
Hem och träna på att backa runt hörn med bilen, gick skit.
Försökte plugga, gick skit.
orkar inte orkar inte. orkar inte bry mig längre, enligt mig har vi redan sommarlov.

Annars då?
Jag har blivit värsta kaffetanten, eller värsta och värsta, jag har lärt mig att kaffe inte är farligt. Lärde mig att dricka det den helgen hos felicia, den helgen vi pratade om detox och rehab, ja ni kanske fattar vinken.

aja, imorgon har vi sovmorgon också, ända tills 10.45. Hoppas på lite frukosthäng med toffeln. Men vi får väl se om den saken.



//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0