Dröm på dröm

2010-11-27 ][ 09:16:49

shit vad jag sovit oroligt inatt. Drömde en massa konstig skit som inte ens kan kopplas samman, och det känns som det var lika verkligt som att jag sitter här och skriver nu!!!
det började med att jag var hemma i mitt dröm hus (som jag alltid drömmer att mitt hem ser ut, som ett stort slott med en läskig vind och en äckligt stor källare med ett gammalt skyddsrum typ som skulle kunna förvara hela Mjölby = fett stort). Iallafall så ska linn flytta ut och vi håller på att byta rum. Helt plötsligt är jag hos lina och ska fira min 18årsdag, det kommer alltfler folk och jag blir apfull, trots att jag inte dricker en droppe. Grannen brevid bestämmer sig helt plötsligt för att ta självmord och drömmen övergår till att bli lite läskig. Sedan står jag och berättar för Rosalie hur jag har ett jättestort rum i källaren (skyddsrummet) som förrut skulle ha varit en operasal och att alla möbler i rummet är storskaliga, som att de skulle vara för en jätte (här ska jag väl kanske tillägga att jag i en annan dröm, drömde att jag hittade det stora rummet med alla möbler osv. I EN ANNAN DRÖM!!) drömmen slutar med att mamma försöker klura ut hur jag kunde blivit så full utan att ha drukit något och varför jag inte kommer ihåg ett skit från festen. OCH Jutdet, festen slutar när jag undrar vart alla tagit vägen och det visar sig att klockan var halv 7 på morgonen!
the worlds most sickest dream. Have to be

nu ska jag upp och träna lite cross innan jag drar till linköping och tittar på lina!!
måste ju bli snygg till Thailand (vilket jag förövrigt längtar ihäl mig till i detta skitväder!!!!!!!)

herrå kompisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0