fett fet fredagskväll

2010-11-26 ][ 21:29:05
slog på wolfman nyss. endast för att se hur länge jag skulle kunna titta seriöst innan skräcken blev för stor och jag behövde en distraction.
och där befinner jag mig ungefär precis nu
skrev ingenting här igår, se på maken
men jag är duktig och skriver idag
och en slappis fredag som denna med en kan-ha-blivit-en-fett-kul-ungång gone to waist så passar bloggen alldeles och förträffligt utmärkt
paus
NU BLEV WOLFMAN TILL WARG, äckligt!!
och nu missar jag något troligen ganska bra i filmen.
men skit samma, vågar ändå inte kolla
paus slut

iallafall
såg senaste avsnittet av rebecca och fiona och jag visste att jag kände igen rebecca från någonstans tidigare. so i turns out att jag spottat henne ett tidigare skede i mitt liv.
nämligen i
nemen gud så komiskt det kan bli ibland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0