hopp lös situation

2010-11-17 ][ 16:21:01
lyssnar på ben harper och inser att musik kan förmedla känsla
och så käkar jag knäckemackor med leverpastej
har drabbats av någon slags eating disorder. det finns inget stopp, inget lock att rinna över.
tugtug mosmos ätät
tur att jag inte drar i mig något onyttigare än mörk choklad.

och seriöst
jag har inte gjort något vettigt på hela veckan
förutom att gå till skolan då,
credd till mig
ändå har jag dåligt samvete
borde kanske läsa bok
eller typ röra på mig ?!
eller göra något vettigt istället för att ligga i sängen hela eftermiddagarna med min eating disorder.
som uppbokat för en fashion disaster
man måste vara smal för att vara snygg, iallafall till balen.

japp
så är det
grisen i säcken



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0