okejokej

2010-11-24 ][ 17:24:09

va extremdytkig och gick till skolan imorse, trots evigt omsomnande.
gjorde provet som var none-none-alien.
det var extremt alien
sjukt svårt. nog det svåraste prov jag någonsin skrivit.
Engelska är ett fett lätt ämne att chansa till sig ett g på annars, kanske tillochmed ett vg men detta var fetaste failen. I could not figure it out

jävla skitprov och mitt första ig
fine, I deal with it
jävla engelskajävel

har också fått många komentarer om mitt hår idag. Roligaste var nog när frida upptäckte mitt hår
"OJJJ!" och jeff trodde jag rakat halva skallen och eriks kommentar på det
"AMEN ser du inte ELLE?! hon har ju klippt bort halva håret!!"
Lite kul att vara dagens wow-syn.
But a day is quite enough.

Näst roligast var att till varje persons komentar svarade jag:
"det är skönt att ha fått bort allt det slitna. När jag kom till frissan igår hade jag nytvättat hår men ändå sa hon att hon ville tvätta det och ta i ett par inpackningar BARA så hon kunde klippa det".
seriöst, jag gick på repeat. HAHAHAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0