extremt jobbiga saker

2010-10-19 ][ 19:09:05
att jag är onormalt tjurig och skoltrött,
trött på att jag blivit så jävla dum. Jag har varit smart en gång i tiden. Believe me
men det var längesen sist och det är seriöst jävla jobbigt

att mitt rum är stökigt hela tiden.
Jag tar all skit som ligger utslängt över hela mitt golv, här hos pappa (och består av 95% kläder), och trycker ned i ett par väskor. Sedan släpar jag med mig väskorna till mamma och slänger ut allt på golvet där. Enda fördelen är väl att ett av rumen ser skapligt ut år gången.

att jag vill starta ett stort jävla bloggkrig!
Jag skulle bli en lysande katrin zytomierska. Mina dissar skulle vara helt klockrena och jag skulle ge mer muck än jag orkar. Jag skulle börja med att skriva:

Kissie, du är ful. Deal with it bitch




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0