Good day fowlks

2010-10-08 ][ 15:04:48
eller kanske
good god its friday
som min strumpa säger
fredag altså

skulle ut och springa skiten ur mig med min nikeboom app. Efter några meter strejka mina benhinnor så jag fick vända igen. Ska försöka tvinga med mig syster till lundbybadet imorgon, har hört att simning är bra för benhinnorna. Så nu tänkte dra av något utav alla de serier jag följer via datan från USA. Räknade ut att det var fyra stycken:
90210
The Vampire Diaries
Dexter
How I met your mother
älskar att USA är före med allt


Ska väl också tillägga att min helg blir fartfyllD!!

NOOOOOT!
Ska agera taxichaffis, för andra gången (av många som kommer) och skjutsa och hämta Farmor och pappa, som ska på planeringsmöte med moster, med man, inför Thailand. Men jag tror det behövs, kommer må så jävla dåligt nästa helg på ett så jävla bra sätt!

o, justdet, jag ska plugga i helgen också. två prov nästa vecka!
de var allt jag hade att säga, ses nästa gång, samma plats samma kanal, PUSSEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0