HEJ jag måste kissa på dig

2010-10-24 ][ 20:40:28
älskar mina och linas konversationer på facebook
blir så glad när jag loggar in och ser att tösen är inne för ännu en livsgivande konversation.
som idag, idag pratar vi om att ha ont och att kissa på en viss del av befolkningen
inget går upp mot det.
vi hör ju på något sätt ihop ho o ja.
Eve - lina. evelina. det funkar ju inte utan lina lixom.
Tur är det väl att tjejen kan uppdatera lite också när hon märker att det pehövs. Lite onödig information och något jätteny bild är bättre än något utav mina egna inlägg. Hon vet hur det ska va

/lina med eve före



Kommentarer
Postat av: Linaaa

Du är typ... bäst?

2010-10-24 @ 20:53:03
Postat av: evelina

amen det är ju typ.. du?

2010-10-24 @ 20:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0