onsdag

2010-10-27 ][ 17:30:23
lill-lördag (inte för att jag har någon aning om varför man kallar onsdag det) och matteprov.
Matteprovet såg ungefär ut såhär.

g-uppgifterna funkar skapligt
OHNEJ, vad gör jag nu..
eller justdet, MGN minsta gemensamma nämnare... okej. SEN DÅÅÅ??!
hoppar över den
MVG-uppgifterna..... (?!!?!??!?!??!?!?!!?)
äh, vafan, skiter i dethär nu

såhär arbetade min hjärna med andra ord.

nu har jag huvudvärk och sjuk icke plugglust. extrem längtan till sängen.
så ikväll skiter jag i träningen och tar ett långt skönt varmt bad. ska göra som de gör i alla filmer också, tända doftljus och hälla badsalt.
Jag kommer ungefäääär palla 5 minuter innan jag måste tända och hämta en tidning,
eller leka med schampoflaskorna
eller prata med mig själv
eller lossas att druknar
eller hämta katten och slänga i badet


det blir föressten ingen cup för oss på lovet. legenderna må vara legender men grabbar89 tar vi oss tyvärr inte an.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0