tisdag

2010-10-26 ][ 22:15:42
och tre dagar kvar till lov.
Matteprov och företagsekonomiprov på vägen, men det sinkar mig inte
lovet lockar något sjukt
ullared och lite fotboll och en jävla massa film och sovande. helt underbart

Blev nästan inprejad i räcket av en lastbil idag. mindre kul.
hittade världens snyggast skor, i PERFEKT timing när jag precis beställt två par. men kunde inte motstå. Pappa mätte mig till 183 men det skiter jag fullständigt i. fifan vad snygga de är! 300spänn också. som sagt evelina <3 rea. Kanske skickar tillbaka skorna till nelly så fort de kommer.


iphonekamera, tyvärr.
ska ha på mig klumpedunsarna på fredag troligen. Ska tvinga felicia ha sina högsta klackar så jag inte ser ut som ett stolpskott brevid annie och emma!

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0