fuck fuck fuck

2010-09-11 ][ 09:31:03
vaknade klockan 9, intimeat att käka frukost och lägga sig på stranden. Men jag kan jävlar i mig inte lägga mig på någon strand.
SÅ nu är jag förbannad. Jävligt arg.
Vafan har jag i Sverige och göra? GGAAAHHHHHHH!!!!
Skulle jag ha lite cash skulle jag redan nu vara påväg till Grekland. Någon grekist ö, alá Mamma mia eller Systrar i jeans. Vita små hus med blå fönster och dörrar, stentrappor och det enda sättet att ta sig runt på ön är med vespa.
FUck att man inte är halvgrek och har släkt där.
Seriöst har jag aldrig längtat tillbaka till något såhär förrut. Och ändå har detta inte varit den absolut bästa av alla resor som jag gjort. Och jag längtar redan nu, fucking extremt mycket, tills jag får ta med mig tjejerna till ett varmare land.
Helst två veckor och al inclusive.
tills dess får jag sitta och längta till februari. Två veckor i Thailand



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0