har inte slutat, bara varit frånvarande

2010-09-19 ][ 18:24:02
jag har varit en sopa på att uppdatera
o kej.
för att jag har haft annat viktigare för mig
o kej?

betona viktigare, för det jag sysslat med är sjukt viktigt. för hela min och min framtida karriär
o kej, kanske inte så viktigt. men ganska viktigt
OCH jag ska sluta skriva o kej nu.
Denhär helgen har varit den lugnaste på länge. Har inte drukit en droppe partydricka, utan istället har jag suttit och pluggat hela helgen. såhär mycket har jag aldrig pluggat förrut. Från klockan 4 - 9 en fredagskväll.
helt fucking unbelivable.

två roliga citat:
"Må en kuk växa ut ur pannan på dig" ingen mindre än herr Klein
"Du vet väl att golvet är min lodräta garderob" syrran imorse

Nu ska jag kolla Parlamentets stora valdebatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0