b logg

2011-04-08 ][ 15:25:34
Vad hände med vädret?????

Klockan är 14.47. Jag äntrar huset. Det är solsken och jag svettas i skinnjackan.
15.15 spöregn och storm. Jag tror huset ska blåsa iväg.

En liten notis jag kände att jag ville yttra mig om. Kanske för att gud brukar läsa min blogg.



Jag känner på mig att denna helg kommer bli en blogghelg. Jag kan inte lova något men ibland händer det att jag får för mig att jag måste skriva ut alla mina tankar. Just nu känns det så.
Kanske för att vi hade filosofi idag. Redovisningar. Min gick inge bra, by the way. Men andras tankat får mig att börja tänka själv. Sara sa speciellt en sak som fick mig att känna "du-tar-orden-ur-mun-på-mig scenariot. ni vet. Hon sa hur människor ska leva sina liv, lite flyktigt sådär. Och att människorna känner press på sig att uppnå en viss levnadsstandard. Och så finns det de som bara låter livet komma till en. Fan vad jag vill vara den personen. Jag kan inte säga att om 3 år ska jag plugga vidare dittan och dattan och jag vill ha familj innan jag blir 30. Jag får panik bara av att tänka så. Jag är fan knappt kristen altså, och om gud finns eller inte har jag ingen aning om. Men när det gäller min framtid så låter jag hända vad som händer mig. Jag låter livet visa mig min plats. Japp. Det som sker, sker, och när det gäller mitt liv så tror jag att en högre kraft (Gud maybe) styr det.
?????????????????????????????????????????????????????????????????????????



och jag måste tillägga. Nu skiner solen igen! HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0