borttappad

2011-04-29 ][ 17:53:08
dagen ger en känsla av punktpunktpunkt

borttappadhet. losthet. vet-inte-riktigt-vad-jag-kännerhet

Håller på att ladda hem några avsnitt av gossip som ska förgylla min kväll. är det väl tänkt iallafall. KAN kombineras med en godispåse bestående choklad och choklad. KAN.
Något annat som också ska FÖRSÖKA få min uppmärksamhet ikväll är filosofin. BRYSSEL (nu menas de stora versalerna som någonting positivt) nästa vecka så måste få klart lite i skolan så jag inte ska få psykbryt när jag kommer tillbaka. Så detta var ett attempt att försöka övertyga mig själv om att jag måste plugga. Eller "dyka ned i böckerna" som Annie så fint sa det.

Så ikväll är början på mitt nya liv som student. Ta tag i saker mer än 24 timmar innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0