cykel är inte alltid överskattat

2011-04-12 ][ 21:58:56
tagit första cykelturen sedan..
ja, tänkte säga sedan jag skaffade körkort men min cykel var paj långt innan dess, så vi säger väl sedan ett år ungefär.
and it was good.
Har glömt hur skönt det är att glida med cykel. Har typ behövs halvspringa vart jag än ska om inte bilen varit tillänglig. Försök att ta er 700 meter på 5 minuter utan att få skäll för sen ankomst. doesnt work
Har också skrivit klart mitt hemprov, finaly. raffsade ihop något lite snabbt och hoppas nu innerligt på ett G. Har aldrig varit bra på hemprov, eller uppsatser. Jag älskar att dra egna slutsatser och fumla med mina egna tankar utan att ha någon grund baserad på aktuell fakta. Brukar få komentarer om att jag är hård och för extrem i det jag skriver. Då brukar jag skratta och kasta pappret i korgen. Har alltid funkat förrut.

OCH så har jag börjat kolla på studentklänning (?!) eller rättare sagt kommit på att det är dags att börja kolla efter det. Och det roligaste är ju att jag vet ungefär exakt hur jag vill ha den. Eller kanske 5 olika modeller på exakt hur jag vill ha den. Alternativ ett är en klänningsblus i skirt tyg och långa ärmar, FINNS risk att det ser ut som pjamasen flickan har i exorsisten så är lite tveksam till den. Och så skulle jag kunna tänka mig någon fin virkad liten sak, men det kommer nog sitta på varannan tjej. Någon jag inte funderar på är något tight och supervitt, så det har ni fritt fram att ha utan att behöva oroa er om att se ut som jag! I dont have the body for it, om man ska uttrycka sig fancy. Ett måste är iallafall chifong. Ger någon mig en creamvit lufitg chifong (om det ens stavas så?) klänning så kan jag ta studenten happy.
Skulle vara ganska fint men djup uringning i ryggen med..
FAN, vilka problem jag kommer ha att hitta en klänning
(hela texten var en diskussion med mig själv. BARA så NI vet TYP)
Nu ska jag sova. Ser att jag behöver det. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0