fortfarande söndag

2011-04-03 ][ 17:07:24

och jag gör inte mycket.
tomt är det förövrigt överallt, altingen på studentkryssning eller audition.
jag är inget. sitter här. kollar film. halvsover.

Jag måste säga att jag är en riktig filmoman. Men jag saknar detdär med att gå och hyra film, förbereda med chips och godis och riktigt njuta av filmen. Klockan är inte ens 6 och jag har lixom redan sett två. Det minster sin feeling. Samma sak med att gå på bio. Vem behöver bio idag när alla filmer kommer ut på nätet innan de ens haft premiär TYP.
Jag saknar filmmissardagarna. Im an old-schoolie när det gäller sånt.

Och föressten. Jag är slut på serier. Jag har sett allt som finns och se.
förslag snälla ?
och säg inte One Tree hill. Eller att killarna där är snygga. Jag släcker hellre en lägereld med ansiktet än att kolla på det.


Kommentarer
Postat av: amanda

se gossip girl och entourage! :D

2011-04-05 @ 10:14:12
URL: http://sistaskriet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0