söndag

2011-04-10 ][ 15:58:38
Jag har bestämt mig för att jag ska döpa alla mina söndagsinlägg till just söndag. Så jag kan gå tillbaka, söka på söndag och se alla mina samlade bakis/deprisiva-att-vardagen-börjar-igen/slö tankar.

Men det blev mycket till bloggande i helgen. Nästan så att jag är lite stolt över mig själv.
Mamma och Uffe har varit borta i 4 dagar nu och jag börjar bli seriöst hungrig, och trött på fil och macka. Men ikväll kommer de hem igen och friden är över.

Nu ska jag slagga i soffan till Pretty little liars. Ännu en töntserie jag helt totalt fastnat i. There are not enough of those. Eller det kanske det är
OCH PÅ LOVET SKA JAG BÖRJA OM HELT FRÅN BÖRJAN I GOSSIP GIRL. Serien jag följde som en galning men försvann ur. Varför är ett mysterium jag är villig att lösa. på lovet. När jag har massa tid att spendera i sängen/soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0