vår

2011-04-04 ][ 15:44:55
vågar man säga att våren är här
utan att det helt plötsligt blir 2+ och spöregn
Jag är i stämning nu. Solen skiner.
Och nu ska jag bli sådär töntigt ordinary och säga som alla andra.
Men det är någonting med mitt humör som ställer in sig på vädret. På sommren har jag hur mycket energi som helst medan jag bara vill sova bort vintern. Jag är en sommarmänniska. ja, jag är ju fan ett sommarbarn!
Jag har inga problem att välja mellan skidsemester eller solsemester. No biggie. Solsemester every time.
Fast denna sommar är det inte bara vädret som lockar. Jag blir fri också. Fri från skola och ansvar och bara kunna leva för en stund.
Jag vill ta steget ut och inte veta vad som finns där. Om jag faller eller om jag står stadigt. Inte veta vad som finns under mig när jag blickar ut. Bara vara. Bara leva. Vad jag har väntat på denna sommar!
och efter jag levat lite och haft the time of my life så ska jag pluggish.
Orden som någon random full dude sa till mig i torsdags. "Att plugga på universitetet är det roligaste jag gjort"
MEN först ska jag LEVA! SEN plugga! SEN bli något! AND RULE THE WORLD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0