vem slänger pengar ?!

2011-04-14 ][ 19:11:39
Jag lyckades att slänga mitt presentkort på BikBok, värt 250 kr.
De va ju dumma nog att ge mig ett presentkort liknande ett kvitto och jag visste att jag skulle lyckas slänga det. Och jag är så arg på mig själv att jag gjorde det.
OCH såklart idag hittade jag ett par virkade shorts på BikBok för 199 kr. Men hade jag några pengar. Nej.
KUL. Gick ut och ställde mig utanför medans felicia kollade runt. Om jag skulle få syn på ytteligare någonting som jag skulle vilja köpa skulle helvetet brutit lös.
Hatar när jag råkar tappa saker eller att de försvinner. Jag blir så jävla arg och fan är inte längre den värsta svordommen jag yttrar. Brukar ställa mig själv i något hörn och säga alla fula ord jag kan tills jag lugnar ned mig. Det är denna tid jag hittar på nya fina uttryck. Och sen är jag sur på mig själv resten av dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0