woop, no idea what that means

2011-04-03 ][ 14:57:10

hade någon slags besökstop igår.
och jag länkade inte på face!
Håller nog på att bli nästa Kissie. Has to bee that

På tal om kissiehelvetet. Jag kan inte sluta läsa flickstackarns blogg. Jag tycker genuinely synd om tjejen. Hon vill se ut som en Bratzdocka för hon tycker det är fint (?!) Värre än psykologin ju. Den dagen jag klurar ut hennes hjärna så är jag redo att accept nobelpriset. I fysik altså. För att det inte finns något att studera HAHAHAHAAHAH. okej. jag tyckte det var askul.
Men jag är trött så jag tycker ungefär allt är kul just nu.
Anledningen till att jag är trött kan vara för att jag faktiskt tog en ASlång promenad runt stan. Började som en fräch flicka in sina bästa år och återvände som ett respiratorberoende dränkt katt (det började altså regna när jag befann mig på andra halvan av stan TYP)
KUL!

Nu ska jag sova. och jag rekomenderar Friends with benefit. ÄLSKA ashton. japp, puss på han


okej, jag menade No strings attached
DEN rekomenderar jag. se DEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0