Augusti månad

2011-08-15 ][ 22:00:05
bestämde mig för att logga in på blogg.se (för första gången på en månad typ) och ser att jag haft en bloggtop på 74 visningar. För mig, som har typ 10 om dagen är detta sensation.
Sen växtre misstankarna
Vem fan har bloggat om mig?!?!?! vet denne inte om att jag kräver ett godkännande, the brand of evelina är nu altså under hot. Olaga intrång.


Annars då? jag äter jobbar sover och sover lite till. tittar på för många serier och bakar bröd på vad som finns i kylen (igår blev det limpa med russin och choklad=gott) och tigger om framtida jobb så jag kan åka från sverige.
=mitt liv=långtråkigt

lovade mig själv att jag skulle ta upp bloggen igen, HAR JU FAN INGET ANNAT ATT GÖRA. Ska bli Kenza allll over agaiiin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0