som felicia sett någonstans någongång

2011-08-17 ][ 00:15:15

vissa personer behöver få en knuff. i ansiktet. med en stol.
så jävla sant som det var sagt. (bara önska att det var jag som sa det först..)

en annan sak som jag också hade ganska roligt åt var smartphowned.se.

Min syrra har föressten börjat skolan igen. Och jag fattar inget, men en del av mig är avundsjuk. Någon liten jävla hjärncell någonstans är det som skriker efter att bli använd. Den ska jag supa bort nästa gång.
Amen om jag ska vara lite seriös här, skolan är fan trygghet. Här börjar vardagen igen, felicia i skolan och mamma och pappa på sina 9-5 jobb. Och så kommer lilla evelina som glider runt, knegar Mcd 10 timmar i veckan, helt random tidsschema och får ut sina 6 papp i månaden. WOW, vilket liv! wanna be her. NOT.
Jag har intalat mig själv (tro mig, de gick lätt) att så fort jag mcd inte vill ha mig längre, och jag fortfarande har mer än 100 spänn på kortet tar jag mina converse och drar. Wing it bara. Kanske hamnar i london eller någonannanstans där folket inte är så stolta med sitt språk utan att jag kan klara mig på mina halvbristande kunskaper i engelska.
japp, så får det bli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0