yena

2011-08-24 ][ 00:04:25
har ett buffymaraton med mig själv i natten
om det vore så väl

ätit jobbat kissat, och nu ska jag snart sova. Måste ställa om mitt dygn har jag bestämt. I helgen är det bara kvälls och nattarbete och då gåre ju inte att gå runt och gäspa ASSO.
Har alltid haft problem men att vara vaken länge och sova ut på morgonen. Jag kommer ihåg när vi var små och sov över med varandra typ varje helg. När vi skulle sova kollade vi alltid film (det nästan va tvunget att vara en komedi, i värsta fall en komedi efter en evelinaskräck) och jag hann ungefär se 10 minuter av filmen innan jag somnade.
Och på morgonen va det ingen mindre än evelina som helt plötsligt fick en hostattack så att alla andra vaknade, "oj, det var inte meningen, men nu när alla är vakna kan vi käka frukost!"
typ.
älska


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0