disfunktional

2011-02-14 ][ 16:04:27

sitter och fruktar spinninga klockan 17.30

jag.
kommer.
dö.

har knappt sovit något inatt men ändå är jag relativt pigg. sov sådär halvlätt inatt så att man vaknar pigg men det känns som man bara la sig ned och vilade för 30 minuter sedan.
låg och kollade på OC innan jag skulle sova. jag har gått och kärat ned mig totalt. Skulle bara se ett avsnitt men det blev två och sedan det absolut sista på säsong 1.
och IGEN. grät jag. inte lite heller. täcket fick agera näsduk och jag fick ångest efter. var tvungen att se första avsnittet på säsong 2 så att jag skulle veta att allt ordande sig. skulle inte kunna sova annars.

sjukt hur mycket det händer i en karaktärs liv.
tänk om man skulle göra en serie av mitt liv.

evelina vaknar
evelina går till skolan
evelina pluggar
evelina tittar på tv
evelina fikar med kompisar
evelina sover
evelina sitter och tittar på facebook


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0