fyfan vad jag pysslar

2011-02-04 ][ 21:13:33
bore städa mitt rum
tänker jag städa mitt rum
TÄNK FÖR ATT JAG INTE SKA DET!
som lotta sa
jag såg föressten lotta på tv häromdagen. var en härlig torsdagsmorgon. När man börjar klockan 12 och det käns som halva dagen gått när man äntligen går till skolan. Och det känns som man varit i skolan i 20 timmar när man nyss kom dit.
inte mer om det.

Just nu är det altså ommublering av min blogg och ej städning av mitt rum (ELLER PACKNING TILL THAI!!!!!!) måste snart börja packa fan. Annars kommer jag få packa i panik, och då brukar det inte båda gott. Fyfan vad jag bara vräker i saker, panik över att jag inte vill lägga ut något. 10 kg övervikt vid flygplaten och så har jag använt ungefär 10 plagg när jag kommer hem. Men lika illa äre att packa för långt i förtid. Då börjar jag med att lägga i allt jag verkligen vill ha med mig (börjar med mycket). slänger i massa mer. Plockar ut kläder. Slänger i kläder. panikpackar innan avresa.
10 kg övervikt.

haha. fan vad jag avviker från ämnet. Men ska iallafall fixa bloggen. så rolig fredagskväll har jag. Ni får skratta nu. SNÄLLT. sen kan ni berömma mig för min asballa feta nya design

*bockar och bugar* och hoppas ni ens orkar läsa novellen jag nyss skrev. Ska länga mer bilder. ska. lovar.
ska nog köpa en bra kamera för en gångs skull. eller bara för er skull. för att ni vill ha fula bilder på mig och mina kläder eller på mig och min katt eller på mig när jag partar, svettig och äcklig.

SHIT VAD JAG PRATAR. (skriver, same shit) tror det tog 2 minuter för mig att skriva dethär. seriöst två minuter. typ 5 ord i sekunden eller nått. rekord fan

hejdå


random bild. så jävla töntig.
älskar att skriva när jag är trött. nästan som när man är full. fan vad det går

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0