hippie hoppa

2011-02-02 ][ 13:06:22
helt sjukt onödig dag. känner mig som en jojjo mellan skolan och tv hemma.
Somnade 12 igår och det sista jag tänkte innan jag somnade: FAAn vad skönt det skulle vara att ta en sovmorgon från engelskan imorgon. Ska ändå bara diskutera en bok som jag inte läst.
Såklart pallrar jag iväg mig till skolan ändå och så är lektionen FRILVILLIG. förstår ni tanken när jag kunde legat kvar i sängen?!
FUUUUUCCCKKKKK

Är sur för att jag går onödiga dagar i skolan. Är sur för att mina benhinnor VÄRKER och jag kan inte träna! Jag är sur för att jobbhelvetet är så otroligt tråkigt att jag vill skjuta mig själv. JAG ÄR SUR ÖVERALLT.

Förutom en sak gör mig glad. så sjuk jävla överlycklig och cpglad.
16 dagar kvar tills jag åker från allt som får mig att bli sur.
JAG KOMMER ALDRIG TILLBAKA.

ska stanna och försörja mig som en överbelievable shemale.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0