ska tillägga

2011-02-04 ][ 23:00:50
jag sa ju att min rum var stökigt
tror inte riktigt ni förstår.
ska måla upp det för er

varje gång jag kommer till mamma/pappa slänger jag upp mina två resande väskor fulla med kläder. på två dagar ungefär har hela väskans innehålla flyttats ut och ligger nu utspritt på golvet. seriöst
det finns en fri plätt mitt på golvet så jag får hoppa mellan dörren till plätten sedan till sängen/soffan där datorn är. SERIÖST. och varje torsdag bestämmer jag mig ungefär att jag ska städa.
orkar inte
bestämmer mig på riktigt fredag (idag altså) har jag städat än. Nej.
på söndag kommer jag städa, som alltid.

så nu ska jag tvätta bort mitt smink så jag kan lägga mig och kolla på film.



MEN hittar ingen toffsjävel.
nu blev jag arg på riktigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0