Stresiii

2011-01-25 ][ 21:44:59
Sitter på tåget nu, någonstans mittemellan vikingstad och Mantorp. Exakt vart skiter jag fullständigt i. Vet bara att jag är trött, het och påtänd.
Eller kanske inte?!

att sitta på tåget verkar vara den enda studen jag har då jag inte behöver göra något. Skolan + jobb+ träning dödar mig. Men vafan jag måste få cash och vara snygg så jag kan skaffa mig en framtid.
Japp, så var det. Så att jag inte hinner titta en enda serie gräver hål i mitt feta hjärta! Helg är min fristad. Denna helg kommer bli min biljett in.
lääääääängtar skiiitmycket! Sjuuuuuuukt assssooooiii!!!!!!!!!
jag är seriös.

nu är vi visst i mantorp om ni ville veta. Och typ 10 minuter från min säng.

som
jag
ska
sova
iiiiiiiii
bye bye My darlings

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0