all början har ett slut

2011-03-19 ][ 19:00:19
dagen har haft ett sjuhelvetet halvslut.
Jag har absolut ingenting planerat nu för resten av kvällen så ska nog ta fram filosofin, matteboken och rapporten.
och det är lördag.
kan inte bli bättre

så nu ska jag skrika tillbaka vårskriket.
kissa i min sko
dekorera min katt
och skicka ett argt brev till Japans gud.
Och så kanske jag ska kolla någon film också, men bara kanske.
Och så kanske jag ska ta ett kort på mina jeans som jag klorblekte HELT själv och lägga upp här på bloggen så ni alla kan se hur duktig jag kan vara och hur lätt det är att göra "egna" kläder (andningspaus/skrivpaus), men bara kanske.
hejdå pruttkorvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0