jag hade ingen bra ide för rubrik. förlåt / evelina

2011-03-24 ][ 09:01:30
god morgon alla glada
fuck you alla sura
idag är en av skoldagarna jag är sincerely glad på morgonen. börjar inte förns 12. 12.10 för att vara exakt. så utan stress kan jag vakna av mig själv, lugnt bara sitta och glo tv eller sitta här i två timmar, innan jag fixar te mig, drar på mig något och knallar till skolan.
JAG ÄLSKAR SÅNT!
Tänk när det blir varmare sen. Då ska jag gå upp och ta ett morgonbad i poolen och sitta och dricka kaffe på altanen i bekini innan skolan.
MAN FÅR EN KÄNSLA AV BEFRIELSE (och utomlandskänsla) NÄR MAN PRATAR SÅDÄR TOKIGT.
Idag får jag dock nöja mig med en inomhus-slapp torsdagsmorgon. Ska nog ta dagen i ära och ta en morgondusch i fin-badrummet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0