sömndag

2011-03-20 ][ 15:28:15
tyckte bilden symboliserade bra. i inlägget innan då altså
okej om man har varit ute på lördagen och kommer hemdragandes klockan 5 på söndagsmorgonen. Då är det min plikt att ha schemat för söndagen sopprent och att käka extremt mycket godis. och spy av anledning av godiset, inte baksmällan. och sen bara sova.
Men jag somnade klockan 11 igår. Vakande 11 imorse. Altså har jag sovit 12 timmar, är asseeg och lite smått uttråkad. Och jag har inget att göra för söndagar är traditionally en baksmällsdag. Det är bara jag som tror att jag är cool när jag går mot strömmen, as told.

Men jag ska väl hitta något att göra. Alltid någon vrå i rummet som behöver städas eller något plagg i gabberoben som behöver strykas. Trevlig söndag.

OCH nu önska jag, högst av allt, att det fanns en bunch osedda avsnitt av OC on stash.
men nej då, ha ha, så snäll är inte gud. eller micha barton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0