herre min gud jesus i himelen

2011-05-01 ][ 22:31:58
min helg har varit hektisk!!!!!
eller hela min vecka har varit
första veckans jobb blev dubbelhelg. lördag OCH söndag. Kan du tänka dig. och vad jag är trött men gud vad jag ska bli en workaholic. förbereder mig inför sommaren kan man säga.
har packat helt klart till bryssel nu. Det enda som återstår är vad man ska lyckas ta på sig imorgonbitti. och att inte lyckas glömma något i farten. Jag har nog det syndromet att istället för att glömma det har jag packat ned 20 av det. Och det brukar ju funka så länge man inte endast får ha en kabinväska på 55x40x20 cm på 10kg, då kan det sluta annat. Det jag oroar mig mest över är nog vikten. För mina kläder lyckas alltid väga mycket mer än alla andras. Jag förestället mig scenariot.
Elak ful flyggubbe: Tyvärr (hånfullt) väger din väska för mycket. Du måste slänga några av dina klädesplagg.
Evelina: (hysteriskt) är du seriös?! på RIKTIGT!?
Det är som att du skulle lämna kvar dina barn på flygplatsen innan du reser till bamseland på Cypern. Hell to the no way.
Felicias kläder har väl förtur på den frågan..
Nu väntar Gossip och ett attempt till en god natts sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0