Tisdag - igen

2011-11-29 ][ 21:09:52

Pappa har lagat bruna bönor och fläsk.
Fläsket är nog liiite längre än vad jag sträcker mig. Att man såg stämpeln från grishuden vara kvar på köttbiten så är det pritty much a done deal.
MEN, och nu till det stora men, bruna bönorna blev jag positivt överraskad av! Jag får lite obekväma känslor för allt som har med ärtsoppa, kålpudding, rotmos, osvosvosv, som var typiska svenska middagsrätter på 40 talet. Ungefär. Men man kanske åt de av en anledning.
Iallafall. More bruna bönor åt folket! Pappa sa att det var billigt också, kanske kan bli den nya studentmaten.
"idag blev det nudlar, bruna bönor och fiskpinnar i brödrosten"

Märk min julkänsla. Btw
Försökte hitta den riktiga känslan men ändå vara fashion. Här alltså. In the real world Im always fashion, rutig skjorta och svarta byxor och dendär IT svansen i håret.
OCH älska bublé, går runt på jobbet och sjunger "its beginning to look alot like christmas" och så tittar jag lite extra på de levande ljusen, works al the time.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0