18.20

2011-10-12 ][ 18:20:10
går runt och fryser här hemma.
elementen står på 1an och mammaOUffe har inte fattat att det är höst än
JAG GÅR OCH FRYSER HÄR FAN
kan också bero på att jag gått och blivit sjuk. Tror jag iallafall. Jag har någon så sjuk kropp som nästan aldrig får feber utan bara extrem huvudvärk och yrsel. typ. Så därför har jag alltid haft svårt att fysiskt bevisa för mamma att jag måste vara hemma från skolan.
Kanske tillochmed att jag får ringa till jobbet och sjukanmäla mig för första gången sedan jag började jobba i mars, hör och häpna.
Skrattar lite åt mig själv när jag skriver, vet inte ens om meningarna jag skriver bildar meningar eller om det barablirnågogtkonstigt utav det. typ så
måste vara sjuk altså. bara måste
Såg föressten "friends with benefits" förut i dvala. och DAMN vad jag gillade den filmen. Altså jag blev kär i MILLA, inte killen (Justin är het alltså, that dude got it al right), men vilken jävla skön attityd tjejen (millas karaktär, dont remember the name) hade! Kändes som allt hon sa och gjorde va så jävla rätt.
Och sympatin man fick halvvägs in i filmen fick mig nästan att börja gråta.
Filmen fick mig faktiskt att tänka på en jävla sjuk sak: Livet är fan för kort för att inte våga ta klivet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0