även jag vet att det är ett lost cause

2011-10-01 ][ 09:36:27
hur mycket jag än försöker så kommer aldrig denna sida att överleva.
Jag har några reasons, vilket kommer få er att ramla av stolen. literarly
1. I do not own a camera. shit hallå, tänker ni. Vi lever i 2011 och alla SKA äga minst EN systemkamera och TVÅ digetalkameror med olika linser, inställningar och bildupplösning. I varje inlägg ska det vara en vacker bild, en bild på dig själv med sug-blicken och solljuset i sidan och en bil på dagens aktivitet. Jag har klarat mig hittills med min iphone, varför klaga.
2. Jag bloggar inte om mode. who cares about a blog without fashion ?! Sure, jag slänger upp en bild på en outfit eller några köp lite här och där. Men vemfan handlar inte på gina eller hm. kul lixom. kul.
3. ingen fantasi. eller too much. skriver om massa skit som, troligen, bara jag fattar.
4. Jag jobbar inte som stylist, modefotograf, modell eller inom tv. Jag är inget bra på att skriva fina texter eller komma på bra skämt. Jag bor inte i Austarlien, USA eller Paris och jag äger inga miljoner.
Done.
Jag är fast i Mjölby, jobbar på McDonalds och bor hemma. På fritiden tittar jag på serier, flabbar med de kompisar som har lite tid över från pojkvännerna eller försöker dra mig ur sängen för en promenad eller en springis.
Gud vad jag älsar att få en helhetssyn på mitt liv.

Kommentarer
Postat av: amanda

haha, jag gillar din blogg i alla fall :D

2011-10-15 @ 17:59:26
URL: http://knets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0