babybrow

2011-10-21 ][ 12:13:16
jag ska börja dagen med en pik till min kropp.
det är ganska lik mig i huvudet faktiskt, den kan inte riktigt bestämma sig.
ska den vara sjuk, eller ska den vara frisk. det är frågan
För frisk är jag inte
men jag är fan inte sjuk heller
vart är febern lixom? men huvudet värker, känningar i halsen, och illamående intervaller så man tror att jag är psyk och att det sitter i huvudet. Men det är väl bara härda ut. Ge sig iväg till jobbet och hoppas att det ska gå bra!
Att jag de senaste dagarna inte varit natt-sugen eller hungrig säger ju sitt. Det måste vara något fel på mig..

slängde lite ingefära i mitt kaffe, läste i Cosmopolitan att det har en läkande effekt mot förkylning. Och de måste ju ha rätt, tidningar har ju alltid det


GLÖMDE ju säga (också) att jag färgat mina ögonbryn och Felicia numera tycker att jag ser ut som en blattetjej.
Jag kanske tycker mer jag liknar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0