bakeday

2011-10-04 ][ 16:16:50
jobbade något himelskt pass på jobbet idag. 07-14
7 timmar = 45 minuters rast
komma hem klockan 14 och ha hela eftermiddagen för sig

what do I do?
jo, åker och handlar (som jag lovat att göra nu när jag jobbar och lever hemma. ganska logiskt faktiskt).
I något hörn inne på lundbyhallen hittar jag en liten påse med pepparkakakrydda. I LOVE PEPPARKAKOR
så what do I do then ???????
bakar pepparkaksbröd.

(bild på en bunke med bröd som jäser)

rykte med mig ett äpple från trädet innna jag klev in i huset. det är NU våra VÄRLDSGODA äpplen är som mest VÄRLDSGODA. Ni vet röda äpplen där skalet typ blödit av sig på själva innehållet. I LOVE RÖDAVFÄRGADE ÄPPLEN
så what do I do then ???????
käkar äpplet.

(bild på ett blödigt äpple)

btw. Jag blev månadens medarbetare! su-jävla-prise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0