big beef

2011-10-06 ][ 16:42:03
innan jag börjar med att skriva någonting annat:
klockan är alltså 16.36 och det är TYP mörkt ute. alltså officiellt höst

note-to-self. försök hänga med i tiden

Har jobbat en sväng idag (med) och nu är jag trött (igen) och vill bara ha mat (som alltid) och sedan sova (i 1000 år).
Ungefär som alla mina dagar ser ut nu för tiden och anledningen till att jag inte hänger med i att sommaren slutar, hösten är här och imorgon är det vinter.
 Men nu ska vi försöka att skaka bort höstdeprisionen (kan inte stava(somvanligt)) och så kan jag skriva det jag egentligen kom hit för att skriva.

JAG VILL TILL THAILAND. JAG VILL HA THAIMAT. JAG VILL HA THAISOL. JAG VILL HA PAPAYA. JAG VILL FAN TILL OCH MED HA EN JÄVLA SHE-THAI-MALE.
någon som hänger på om jag åker? snälla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0