confessions

2011-10-06 ][ 20:06:37

 - jag måste alltid äta något innan jag går och lägger mig. Vare sig det är glass, en frukt, överbliven mat, yogurt eller en macka. Annars kan jag inte sova

 - jag har fobi för spya. inte dendär vanliga "åh spya, äckligt!! jag SPYR", utan bara jag vet att någon spyr så blir jag helt skakis

 - jag lägger ned aldelles för mycket tid på att fundera över vad folk tycker och tänker

 - Jag har svårt för att kolla på drama. Jag blir alltid så ledsen, överanalyserande och tagen av handlingen. Detta gäller främst riktigt fina/bra dramor.

 - Det kan ta en timme för mig att klä på mig en vanlig dag. (Förutom när jag jobbar)

 - Det finns så många intressanta människor som jag så himla gärna skulle velat lära känna men aldrig vågade ta initiativ till.

 - Jag lägger ned mer tid på att fokusera på saker jag gjort och ångrat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0