dubbelwheyyy

2011-10-02 ][ 21:12:25

Inte trodde vi att det skulle bli en dubbel-oppis här inte. Men gud vad jag överasskade, och levererade. Ett riktigt jävla geni i människoform.

Pappa har köpt ny tv. 58 tum eller nått, så jag fick den gamla. 42 eller nått. Det står nu placerad cirka 2 meter från sängen och jag får därmed nackspärr varje gång jag tittar. jag säger bara en sak: WORTH IT

TODAY DOO? Vaknade inatt och trodde jag skulle spy, troligen bara en bieffekt av för lite vindrickande called hallsbränna. Tog ett glas vatten och somnade om. Jobbade 6 timmar med 45 minuters rast, helt ok. Nu försöker jag få liv i vår gamla viruspackade dator så jag kan koppla den till min nya tv och kolla SERIER direkt från DATORN i min SUPERTV. Life is worth living sometimes

Imorgon ska jag fan baka och då ska jag fan ta bilder och lägga upp på bloggen fan. fan.
 NOW: duscha bort smöret från ansikte och hår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0